Bogholder, der kan sit kram!

Motiveres du af frihed under ansvar, et fleksibelt arbejdsliv og af, at yde den gode service?

 

-      Så er du måske den næste værdsatte kollega til et velfungerende økonomiteam hos Balder Danmark A/S.


 





Vi tilbyder dig:

 

-      et selvstændigt ansvarsområde med gode kolleger, der altid er klar til at hjælpe

-      en chef, som er hjælpsom, nærværende og som prioriterer dig

-      fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde 2 dage om ugen

-      frihed under ansvar

-      gode medarbejderforhold, lyse og indbydende kontorlokaler og en god frokostordning

-      sociale arrangementer i og på tværs af afdelingerne

-      at blive en værdsat kollega i et miljø med fokus på det gode samarbejde

-      attraktiv løn, pension samt sundhedsforsikring

 

Stillingsbeskrivelse:

 

Vi søger dig, der har det solide overblik og som med struktur og detalje når sikkert i mål. Du trives i en funktion med mange forskellige opgaver, er ikke bange for at prøve dig frem og ser nye tiltag som noget positivt. Du tager ejerskab og trives i et til tider højt tempo med fokus på deadlines og samarbejde med dine 6 kollegaer mod de fælles mål.

 

Du er en ansvarsbevidst, ærlig og pålidelig person, som naturligt indgyder tillid og lyst til samarbejde. Du kan sige både til og fra, er imødekommende og arbejder altid med fokus på den gode service, såvel internt som eksternt. Du trives med en bred kontaktflade og har evnen til at tilpasse din kommunikation til modtageren.

 

Du har din solide base i bogføring og trives med at arbejde i forskellige IT-systemer. Vi søger ikke bare en dygtig bogholder, men også en rigtig god kollega.

 

Vi forestiller os, at dine opgaver vil være fordelt som følger:

 

  • Løn samt lønsupport til ca. 100 funktionærer (cirka 1 dag  pr. mdr)
  • All round bogholderiopgaver, herunder :
  • Afstemninger af administrationsomkostninger
  • Periodiseringer og hensættelser i forbindelse med kvartalsluk
  • Controlling af omkostninger
  • Afstemning af indtægter, restance, skyldig lejemellemværende og

         depositum

  • Deltagelse i kvartals og månedsluk (årsafslutning 31-12)
  • Deltagelse i revision
  • Ad Hoc-opgaver

 

Om virksomheden:

 

Balder Danmark A/S hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har mere end 15 års erfaring og flere end 1.300 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Virksomheden bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introduceredes Balder i Danmark og har siden da opbygget den danske organisation i København med omkring 100 medarbejdere og 4000 lejemål i kvalitetsejendomme i Storkøbenhavn og Nordsjælland.

 

Balder har en vision om at være branchens bedste ejendomsselskab. Og Balder-hjertet skal kunne mærkes både i vores ledelse og i vores kundeservice samt af alle medarbejdere i organisationen.


Karin, din kommende kollega, udtaler:

”Jeg startede i økonomiafdelingen hos Balder i september 2024 og jeg har aldrig været i en

virksomhed, hvor jeg er blevet taget så godt imod. Man viser en naturlig interessere, en

omsorgsfuld og positiv tilgang til mig og min on boarding – dette ikke kun fra min afdeling, men fra hele firmaet. Jeg følte mig velkommen og tryg fra første dag.

 

Jeg har fået opgaver i takt med, at jeg faldt til og det har været dejligt ikke at blive presset fra første dag. Vores chef er opmærksom, omsorgsfuld og hun formår at følge op på daglig basis. Jeg føler mig virkelig værdsat.

 

Jeg elsker mit arbejde, jeg elsker at være hos Balder og jeg stortrives i det dejlige miljø, hvor vi alle hjælper hinanden mod de fælles mål og hvor vi samtidig har fokus på den gode trivsel. ”

 

Læs mere om Balder Danmark A/S og deres værdier på: www.balder.dk

 

Område:

 

Firmaet er beliggende centralt i Industriens hus, kun få minutters gang fra Københavns Hovedbanegård.

 

Uddannelse:

 

Vi stiller ikke krav til din formelle uddannelse, men ser i stedet på din praktiske erfaring og ikke mindst din personlighed.

 

IT:

 

UNIT 4 (UBW/Agresso) Unik Bolig, Microsoft office, Zenergy (løn)

Vi stiller ikke krav til din erfaring med ovennævnte systemer, men det er en forudsætning, at du har let ved at tilegne dig nye IT- systemer.

 

Løn:

 

Attraktiv løn og pension

 

Reference:

 

anl/Balder Danmark A/S

 

Start hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige. Vi kalder løbende til samtale på stillingen.

 

Mail dit CV til eller send link til din LinkedIn profil til

Jobmægleren ApS, Att.: Anette Laursen på mail@jobmaegleren.dk Tel: 70272922.


Vi har ikke behov for en ansøgning.


Vi glæder os allerede til at høre fra dig.

 


 








 



Af Anette Laursen 26. september 2024
Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt
23. september 2024
Om virksomheden: Vi søger en partner til vores kunde beliggende centralt i Københavnsområdet. Firmaet er veletableret og velrenommeret og er i en kontinuerlig, positiv udvikling. Miljøet er uformelt, dynamisk og humoristisk, og der arbejdes ud fra devisen om 'frihed under ansvar'. Der er et virkeligt godt sammenhold med plads til, samt respekt for, forskellighed. Her er fokus på det sociale miljø, på mennesket bag medarbejderen og på fleksibilitet. A ncienniteten i firmaet er høj. Stillingsbeskrivelse: Du kommer i denne stilling til at beskæftige dig meget med specialopgaver og rådgivning, med primær fokus på selskaber og personligt drevne virksomheder . Man har et spændende bredt kundeunderlag, herunder en del vækstvirksomheder. Du begår dig godt på alle niveauer og formår at tilpasse din kommunikation til modtager. Du har begge ben solidt plantet på jorden og arbejder ærligt og reelt i dialogen med dine kunder. Du befinder dig som ”en fisk i vandet”, når du deltager i møder og ved forhandlingsbordet. Du er en ihærdig praktiker som motiveres af dit arbejde med SMV segmentet. Du har god erfaring med kvalitetssikring og gennemgang af regnskaber og dokumentationsmateriale. Du bliver en værdsat sparringspartner med reel indflydelse fra første færd - og du bliver partner i et veletableret og solidt revisionsfirma i en kontinuerlig positiv udvikling. Område: Firmaet er beliggende i dejlige lyse, moderne og indbydende kontorer. Firmaet er tæt på såvel motorvej som offentlige transportmidler. IT: Firmaet benytter sig blandt andet af Caseware og er helt fremme i forhold til IT generelt, herunder etablererede rutiner og processer i forhold til dokumentation samt kvalitetssikring. Uddannelse: Statsautoriseret Revisor Du er i dit rette element i arbejdet med SMV-segmentet med den nære kundekontakt, hvor du virkelig har mulighed for at gøre en forskel. Du arbejder måske i dag i et større revisionsfirma men savner reel indflydelse. Du søger partnerskab, og det har lange udsigter i din nuværende ansættelse. . Det vigtigste for os er din personlighed - k ontakt os for at høre, om du og firmaet kan matche hinanden. Vi glæder os til at høre fra dig ! Løn: God løn efter kvalifikationer Reference: anl/statsaut/København Kontakt os for yderligere stillinger - det er ikke alle vore stillinger, der annonceres.
Af Anette Laursen 23. september 2024
Er du på udkig efter en arbejdsplads i et kreativt arbejdsmiljø med glade og udadvendte kolleger og kunder omkring dig? Vi søger en bogholder til de klassiske bogholderiopgaver - og til spændende ad hoc-opgaver i tæt samarbejde med regnskabschefen.