Vi søger en kvalitetsbevidst hands-on regnskabsansvarlig til Tybjerggaard i Herlufmagle
Vil du være en del af et solidt familieforetagende i sund udvikling – og samtidig have mulighed for at præge økonomifunktionen?

Om Tybjerggaard: Her mødes tradition og fremtidens landbrug
Tybjerggaard er en af Danmarks førende og mest fremsynede familieejede landbrugsvirksomheder, etableret i 1980. Man er stolte af at være Danmarks største producent af avlsgrise, som leveres lokalt og internationalt.
De er dybt engagerede i den grønne omstilling og arbejder aktivt for at sikre den lavest mulige klimabelastning. Det sker bl.a. gennem bæredygtig planteavl, udnyttelse af lokalt korn og biogasafgasning af gylle.
Som medarbejder hos Tybjerggaard bliver du en del af en serviceorienteret og omstillingsparat arbejdsplads, hvor man insisterer på at levere høj kvalitet i alle led. Man prioriterer et stærkt arbejdsmiljø og sikrer moderne standarder for både dyrevelfærd og bæredygtighed.
Hos Tybjerggaard bliver du mødt af en arbejdsplads, hvor ordentlighed, ærlighed og gensidig respekt er fundamentet. Man er et familieejet landbrug med stærke rødder og en sund drift, og der lægges vægt på de tætte relationer – både i hverdagen og i de beslutninger, der træffes. Her ved man, hvor man har hinanden, og tryghed er en værdi, man praktiserer og ikke blot taler om.
Tybjerggaard beskæftiger omkring 220 medarbejdere, heraf de 10 i administrationen inklusiv tre i regnskabsafdelingen. Man har kontor i den ene længe af hovedbygningen.
Din rolle hos os
Du får det daglige ansvar for bogholderiet – fra de faste registreringer og afstemninger til løbende dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnere. Samtidig bliver du en nøgleperson i arbejdet med at videreudvikle og effektivisere vores økonomirutiner. Det betyder, at du både får en driftssikker hverdag og mulighed for at sætte dit eget præg på fremtidens løsninger.
Arbejdsopgaverne kan blandt andet omfatte:
- Daglig bogføring, fakturering og kreditor-/debitorstyring
- Afstemninger, klargøring til revision og håndtering af moms og rapportering
- Udarbejdelse af budgetter
- Løbende kontakt med leverandører og samarbejdspartnere
- Optimering af arbejdsgange, systemer og rutiner
- Administrative ad hoc-opgaver, som naturligt opstår i en mindre og fleksibel organisation
Vi søger dig, der ikke bare ser bogholderiet som en administrativ pligt, men som et strategisk værktøj til at skabe overblik og grundlag for beslutninger.
På IT siden bruger man Uniconta samt Budget 123.
Da der er en del udenlandske medarbejdere, er det en fordel at du taler engelsk på et ganske almindeligt niveau.
Hvem trives hos os?
Vi tror på at faglighed, men også personlighed gør det gode samarbejde og de gode resultater på sigt. Derfor lægger vi vægt på, at du:
- er uformel, udadvendt, imødekommende og en empatisk kommunikator
- bidrager positivt til en hverdag med humor og nærvær
- arbejder selvstændigt, struktureret og sætter en ære i præcision og ordentlighed
- er omstillingsparat og positiv
- har drive og viser initiativ
- har lyst til at være en del af en virksomhed, hvor man hjælpes ad og tager ansvar
- har en solid faglig baggrund inden for regnskab
- er superbruger af gængse økonomisystemer og har dokumenteret erfaring med implementering af nye rutiner og digitalisering af processer. Kendskab til landbrugsregnskaber er en klar fordel, men ikke et krav.
- har en nysgerrig tilgang til at forbedre det eksisterende.
Det er ikke afgørende, om du har erfaring fra landbrugsbranchen – vigtigst er din tilgang, dit engagement og din lyst til at arbejde i et miljø med base i Tybjerggaards værdier.
Hvad tilbyder vi dig?
Du bliver en del af et solidt og veldrevet familieforetagende, hvor beslutningsvejene er korte, og hvor dine idéer hurtigt kan blive til virkelighed. Her er mulighed for at skabe din egen rolle og sætte dit faglige præg. Vi tilbyder:
- En tryg og stabil arbejdsplads med stærke værdier
- En rummelig, uformel og hjertevarm kultur, hvor man ser og anerkender hinanden
- En rolle, hvor du både har faste rutiner og mulighed for indflydelse
- Fleksibilitet og en hverdag med en høj grad af tillid og ansvar
- En arbejdsplads i sund udvikling, hvor der er plads til forbedringer og nye initiativer
- Gode personaleforhold, herunder fleksible arbejdstider, god løn og god pensionsordning
Interesseret i at høre mere?
Mail dit CV eller et link til LinkedIn og skriv gerne et par korte sætninger om, hvorfor du søger stillingen. Vi har ikke behov for en ansøgning.
Jobmægleren ApS er rekrutteringspartner på stillingen og CV samt eventuelle spørgsmål bedes adresseret til Anette Laursen, mail@jobmaegleren.dk , Tel: 70272922
Vi glæder os allerede til at høre fra dig!



