Vi søger en kvalitetsbevidst hands-on regnskabsansvarlig til Tybjerggaard i Herlufmagle

Vil du være en del af et solidt familieforetagende i sund udvikling – og samtidig have mulighed for at præge økonomifunktionen?



Om Tybjerggaard: Her mødes tradition og fremtidens landbrug


Tybjerggaard er en af Danmarks førende og mest fremsynede familieejede landbrugsvirksomheder, etableret i 1980. Man er stolte af at være Danmarks største producent af avlsgrise, som leveres lokalt og internationalt.


De er dybt engagerede i den grønne omstilling og arbejder aktivt for at sikre den lavest mulige klimabelastning. Det sker bl.a. gennem bæredygtig planteavl, udnyttelse af lokalt korn og biogasafgasning af gylle.


Som medarbejder hos Tybjerggaard bliver du en del af en serviceorienteret og omstillingsparat arbejdsplads, hvor man insisterer på at levere høj kvalitet i alle led. Man prioriterer et stærkt arbejdsmiljø og sikrer moderne standarder for både dyrevelfærd og bæredygtighed.


Hos Tybjerggaard bliver du mødt af en arbejdsplads, hvor ordentlighed, ærlighed og gensidig respekt er fundamentet. Man er et familieejet landbrug med stærke rødder og en sund drift, og der lægges vægt på de tætte relationer – både i hverdagen og i de beslutninger, der træffes. Her ved man, hvor man har hinanden, og tryghed er en værdi, man praktiserer og ikke blot taler om.


Tybjerggaard beskæftiger omkring 220 medarbejdere, heraf de 10 i administrationen inklusiv tre i regnskabsafdelingen. Man har kontor i den ene længe af hovedbygningen.


Din rolle hos os


Du får det daglige ansvar for bogholderiet – fra de faste registreringer og afstemninger til løbende dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnere. Samtidig bliver du en nøgleperson i arbejdet med at videreudvikle og effektivisere vores økonomirutiner. Det betyder, at du både får en driftssikker hverdag og mulighed for at sætte dit eget præg på fremtidens løsninger.


Arbejdsopgaverne kan blandt andet omfatte:


  • Daglig bogføring, fakturering og kreditor-/debitorstyring
  • Afstemninger, klargøring til revision og håndtering af moms og rapportering
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Løbende kontakt med leverandører og samarbejdspartnere
  • Optimering af arbejdsgange, systemer og rutiner
  • Administrative ad hoc-opgaver, som naturligt opstår i en mindre og fleksibel organisation


Vi søger dig, der ikke bare ser bogholderiet som en administrativ pligt, men som et strategisk værktøj til at skabe overblik og grundlag for beslutninger.


På IT siden bruger man Uniconta samt Budget 123.

 

Da der er en del udenlandske medarbejdere, er det en fordel at du taler engelsk på et ganske almindeligt niveau.

 

Hvem trives hos os?


Vi tror på at faglighed, men også personlighed gør det gode samarbejde og de gode resultater på sigt. Derfor lægger vi vægt på, at du:


  • er uformel, udadvendt, imødekommende og en empatisk kommunikator
  • bidrager positivt til en hverdag med humor og nærvær
  • arbejder selvstændigt, struktureret og sætter en ære i præcision og ordentlighed
  • er omstillingsparat og positiv
  • har drive og viser initiativ
  • har lyst til at være en del af en virksomhed, hvor man hjælpes ad og tager ansvar
  • har en solid faglig baggrund inden for regnskab
  • er superbruger af gængse økonomisystemer og har dokumenteret erfaring med implementering af nye rutiner og digitalisering af processer. Kendskab til landbrugsregnskaber er en klar fordel, men ikke et krav.
  • har en nysgerrig tilgang til at forbedre det eksisterende.


Det er ikke afgørende, om du har erfaring fra landbrugsbranchen – vigtigst er din tilgang, dit engagement og din lyst til at arbejde i et miljø med base i Tybjerggaards værdier.


Hvad tilbyder vi dig?


Du bliver en del af et solidt og veldrevet familieforetagende, hvor beslutningsvejene er korte, og hvor dine idéer hurtigt kan blive til virkelighed. Her er mulighed for at skabe din egen rolle og sætte dit faglige præg. Vi tilbyder:



  • En tryg og stabil arbejdsplads med stærke værdier
  • En rummelig, uformel og hjertevarm kultur, hvor man ser og anerkender hinanden
  • En rolle, hvor du både har faste rutiner og mulighed for indflydelse
  • Fleksibilitet og en hverdag med en høj grad af tillid og ansvar
  • En arbejdsplads i sund udvikling, hvor der er plads til forbedringer og nye initiativer
  • Gode personaleforhold, herunder fleksible arbejdstider, god løn og god pensionsordning


 

Interesseret i at høre mere?

Mail dit CV eller et link til LinkedIn og skriv gerne et par korte sætninger om, hvorfor du søger stillingen. Vi har ikke behov for en ansøgning.

 

Jobmægleren ApS er rekrutteringspartner på stillingen og CV samt eventuelle spørgsmål bedes adresseret til Anette Laursen, mail@jobmaegleren.dk , Tel: 70272922

 

Vi glæder os allerede til at høre fra dig!


Af Anette Laursen 15. december 2025
Lønkonsulent med erfaring inden for offentlig løn – til succesfuldt lønadministrationshus Er du lige så vild med løn, som vi er? • Har du erfaring med offentlig lønadministration fra A til Z? • Vil du være del af en gruppe med høj anciennitet på 35 dygtige lønkonsulenter, der sparrer, hjælper hinanden og sørger for at holde humøret højt i hverdagen? • Søger du gode betingelser, herunder en god balance mellem arbejdsliv-og privatliv, mulighed for hjemmearbejde, fleksible arbejdstider og selvfølgelig pensionsordning, sundhedsforskning, lækker frokostordning, god løn og løbende uddannelse? • Kan du nikke genkendende til vores kerneværdier; Fortrolighed, engagement og indlevelse og falder det dig naturligt, at yde den gode service? Så kunne vi være et rigtigt godt match! Hvem er Sønderup? Vi er et revisions-, lønadministrations- og rådgivningshus med tæt på 100 engagerede revisorer, bogholdere og lønkonsulenter. Lønafdelingen består af 35 medarbejdere. Vi hjælper små og store virksomheder i Danmark og udlandet. Her bliver du en del af et lønteam, hvor vi sætter en ære i at dele viden og sparre på tværs – så vi sammen finder de bedste løsninger. Hos os er der fokus på frihed under ansvar, faglighed og ordentlighed. Vi lægger stor vægt på at have det sjovt sammen som kolleger – bl.a. til vores mange sociale arrangementer, fx forårsfester, spilleaftener, padel, ølsmagning, firmagolf, gospel og mange andre sjove aktiviteter. Vi har et unikt sammenhold og ancienniteten er høj. Spil en nøglerolle for vores offentlige kunder Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med løn til det offentlige, hvor lønnen er outsourcet til os. Vi søger en profil, der kan være med til at styrke vores offentlige forretningsområde, som vi varetager gennem vores samarbejdspartner. Du vil blandt andet få ansvar for: • Lønadministration for offentlige virksomheder • Administration af tjenestemandspensioner og refusionshåndtering • Sikre, at vi er ajour med overenskomster og gældende lovgivning på det offentlige lønområde, herunder tjenestemandspension • Udarbejdelse af procesbeskrivelser • Bidrage til udvikling af lønområdet inden for BPO- og interimsydelser En nøglemedarbejder med god lønerfaring Vi forestiller os, at du har et godt kendskab til og forståelse for offentlig løn, overenskomster, lovgivning og regler – samt tjenestemandspensionslovgivningen og håndtering heraf. Det er en forudsætning, at du har arbejdet med offentlig løn i lønsystemet KMD Opus. Derudover tænker vi, at du: • har god og bred erfaring med lønprocesser og lønkørsler • har erfaring med administration og lovgivning inden for tjenestemandspension • kan begå dig på dansk samt engelsk på almindeligt godt niveau • er glad for kundekontakt og klar til at yde en ekstra god service • finder det naturligt at byde ind med idéer til optimering af lønprocessen Klar til nye udfordringer? Send dit CV til Partner Heidi Lykke på hl@sonderuprevisorer.dk og skriv et par ord om, hvorfor du matcher os og denne stilling. Vi har ikke behov for en ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Heidi Lykke på telefon 28 46 63 98 Vi indkalder løbende til samtaler - vi glæder os allerede til at høre fra dig!
Af Anette Laursen 12. december 2025
– vær med til at styrke økonomien i Årets Ejendomsselskab Balder Danmark A/S er netop kåret til Årets Ejendomsselskab – og som en virksomhed i kontinuerlig positiv udvikling søger vi nu en Financial Controller, der vil være en nøglespiller i deres økonomiafdeling. Hos Balder bliver du en del af et miljø præget af frihed under ansvar, ærlighed, højt humør, fællesskab og en stærk entreprenør-ånd. Balder lytter til deres medarbejdere, værdsætter gode idéer – og hos dem er der ikke langt fra idé til handling.
Af Anette Laursen 26. september 2024
Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt