Løn med et internationalt tvist?

Elsker du at arbejde med løn, og søger du bredde og udfordringer i dit arbejde ?

Så kom og vær med til, at gøre en positiv forskel for BDO´s kunder, såvel nationalt som internationalt !



Område:


Vi søger for vores kunde, BDO Statsautoriseret Revisionsaktieselskab på Havneholmen i Kbh. V, endnu flere dygtige medarbejdere til spændende opgaver i en løn afdeling i kontinuerlig, positiv udvikling.

BDO er beliggende i flotte kontorfaciliteter på Havnefronten i København V. Yderst centralt for hovedbanegården, og med Dybbølsbro Station inden for 2 minutters gang. Der er mulighed for parkering på Fisketorvet. 


Om virksomheden:


BDO beskæftiger i alt 240 medarbejder på Havneholmen, heraf de 7 i lønafdelingen. Lønafdelingen er en integreret og værdsat del af BDO, og du vil fysisk være placeret både sammen med lønkolleger og sammen med kolleger fra revisionsdelen. Miljøet er uformelt i en meget flad organisation. Der er stor fokus på medarbejdertrivsel og pleje, og der arrangeres hyppigt sociale arrangementer, der tilbydes lækker frokostordning, morgenmad, massageordning, fredagsbar, teaterture, kurser, sundhedsforsikring etc. Der lægges vægt på trivsel og den enkeltes eventuelle ønske om udvikling. Her er det kun dig selv, der sætter barren. Medarbejderplejen giver bonus, og ancienniteten er høj. En top professionel arbejdsplads med de nyeste tiltag indenfor IT i et virkelig godt og uformelt, socialt miljø et sted, hvor du kontinuerligt vil kunne udvikle dig indenfor løn området.


Se hvad din kommende kollega fra løn afdelingen, Hanne, fortæller om at arbejde hos BDO:


At arbejde hos BDO er mulighedernes mekka. Her er højt til loftet, der er en uformel og afslappet omgangstone og da vi er et stort hus med mange mennesker er der også mange forskellige kompetencer. Hvis man er nysgerrig og gerne vil lære mere eller andet, så er der plads og rum til dette. Da vi har så mange stærke kompetencer i huset sker der også hele tiden udvikling og opstart af nye spændende projekter, som man kan blive en del af. Vi har et fællesskab hvor vi støtter hinanden i opgaveløsninger på tværs af organisationen. BDO vil gerne sine medarbejdere det bedste, så der arrangeres mange fælles sociale arrangementer og vi har en personaleforening som også sørger for forskellige tiltag, herunder teater og koncerter.


Stillingsbeskrivelse:


Vi forestiller os, at du har flere års erfaring med løn behandling, og at du elsker at arbejde med løn. Du kommer til at indgå i et yderst kompetent team af 7 løn medarbejdere i en afdeling, hvor man varetager løn behandling for en bred vifte af kunder, såvel nationale som internationale. Miljøet er professionelt, roligt og afslappet, uformelt og hjælpsomt, åbent samt humoristisk med en direkte kommunikation. Her er respekt for hinandens forskelligheder, og man har et virkeligt godt sammenhold. 


Teamet varetager som nævnt løn funktionen for mange forskellige virksomheder med hver deres løn rutiner/systemer. Det stiller krav til, at du har en god omstillingsevne, samt evnen til, at forholde dig til forskellige systemer/rutiner. Det er vigtigt, at du kan tilegne dig ny viden, og at du ikke er bange for at skulle arbejde med store mængder af data. Du er selvstændig og viser initiativ og søger samtidig hjælp hos dine kolleger efter behov. Du arbejder gerne og ubesværet i Excel. Har godt kendskab til Danløn/Dataløn og Multiløn Erhverv. Der er, som i enhver anden lønafdeling, naturlige spidsbelastningsperioder hvor vi forventer, at du er fleksibel i relation til arbejdstid. Kollegerne er gode til at hjælpe hinanden i afdelingen og til at løfte i samlet flok. Alle arbejder individuelt, men støtter også hinanden som et team. Du kommer som udgangspunkt til at arbejde på kontoret, men skal også være indstillet på, at der kan være få dage, hvor du skal arbejde ude hos kunder.


Lønafdelingen er kendetegnet ved en høj grad af professionalisme og service, og det er derfor også vigtigt, at du trives med kundekontakt og du har en god evne til at tilpasse dig forskellige miljøer. Du kommunikerer let og ubesværet med forskellige persontyper på såvel dansk som engelsk, og du kan godt lide at yde den gode service. Som en del af lønarbejdet er også svar på andre HR relaterede spørgsmål en naturlig del af arbejdet. Her står dine kolleger og specialister fra andre afdelinger altid klar til at hjælpe. Du har det godt med at tage ansvar for dine opgaver, og du har en suveræn detaljesans. Du kan godt lide at jonglere med mange bolde i luften, og du er god til at få struktureret dine opgaver og til, at skabe dig et overblik. Her er en virkelig god mulighed for kontinuerligt at dygtiggøre dig indenfor lønområdet i et top professionelt og samtidig uformelt miljø.


Uddannelse:


Vi stiller ikke krav til din formelle uddannelse, men vi forventer, at du har flere års erfaring med lønbehandling - og at løn er din favoritdisciplin.


Kontakt os og hør, hvordan din baggrund passer ind.


Af Anette Laursen 26. september 2024
Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt
23. september 2024
Om virksomheden: Vi søger en partner til vores kunde beliggende centralt i Københavnsområdet. Firmaet er veletableret og velrenommeret og er i en kontinuerlig, positiv udvikling. Miljøet er uformelt, dynamisk og humoristisk, og der arbejdes ud fra devisen om 'frihed under ansvar'. Der er et virkeligt godt sammenhold med plads til, samt respekt for, forskellighed. Her er fokus på det sociale miljø, på mennesket bag medarbejderen og på fleksibilitet. A ncienniteten i firmaet er høj. Stillingsbeskrivelse: Du kommer i denne stilling til at beskæftige dig meget med specialopgaver og rådgivning, med primær fokus på selskaber og personligt drevne virksomheder . Man har et spændende bredt kundeunderlag, herunder en del vækstvirksomheder. Du begår dig godt på alle niveauer og formår at tilpasse din kommunikation til modtager. Du har begge ben solidt plantet på jorden og arbejder ærligt og reelt i dialogen med dine kunder. Du befinder dig som ”en fisk i vandet”, når du deltager i møder og ved forhandlingsbordet. Du er en ihærdig praktiker som motiveres af dit arbejde med SMV segmentet. Du har god erfaring med kvalitetssikring og gennemgang af regnskaber og dokumentationsmateriale. Du bliver en værdsat sparringspartner med reel indflydelse fra første færd - og du bliver partner i et veletableret og solidt revisionsfirma i en kontinuerlig positiv udvikling. Område: Firmaet er beliggende i dejlige lyse, moderne og indbydende kontorer. Firmaet er tæt på såvel motorvej som offentlige transportmidler. IT: Firmaet benytter sig blandt andet af Caseware og er helt fremme i forhold til IT generelt, herunder etablererede rutiner og processer i forhold til dokumentation samt kvalitetssikring. Uddannelse: Statsautoriseret Revisor Du er i dit rette element i arbejdet med SMV-segmentet med den nære kundekontakt, hvor du virkelig har mulighed for at gøre en forskel. Du arbejder måske i dag i et større revisionsfirma men savner reel indflydelse. Du søger partnerskab, og det har lange udsigter i din nuværende ansættelse. . Det vigtigste for os er din personlighed - k ontakt os for at høre, om du og firmaet kan matche hinanden. Vi glæder os til at høre fra dig ! Løn: God løn efter kvalifikationer Reference: anl/statsaut/København Kontakt os for yderligere stillinger - det er ikke alle vore stillinger, der annonceres.
Af Anette Laursen 23. september 2024
Er du på udkig efter en arbejdsplads i et kreativt arbejdsmiljø med glade og udadvendte kolleger og kunder omkring dig? Vi søger en bogholder til de klassiske bogholderiopgaver - og til spændende ad hoc-opgaver i tæt samarbejde med regnskabschefen.