Blog Layout

Financial Controller, der kan sit håndværk

Vil du være del af en dynamisk og innovativ virksomhed i Sorø?



Har du lyst til at være den økonomiske kraft bag en spændende, alsidig og ekspanderende organisation? Og ønsker du at have en bred berøringsflade, hvor du arbejder tæt sammen med erfarne rådgivere, ledere og chefer på tværs af flere niveauer – så er det netop dig, vi leder efter!




I VKST har vi brug for en engageret og erfaren Financial Controller/Senior Accountant til vores interne økonomiafdeling, hvor du får mulighed for at beskæftige dig med flere forskellige virksomhedsstrukturer.

Om stillingen:


VKST er et større f.m.b.a. med tilhørende mindre virksomheder, og vores interne økonomiafdeling består i dag af syv medarbejdere, som er inddelt i mindre teams efter opgaver.


Dine primære opgaver som Controller/Senior Accountant i teamet vil bestå af:


•     Ansvarlig for materiale til månedsafslutning, herunder indhentning af materiale og sparring med afdelingsledere

•     Controlling ved månedsafslutning og konsolidere afdelinger

•     Samle samt controlling af kommentarer fra afdelingsledere til månedsrapportering

•     Deltagelse i årsafslutning

•     Være ansvarlig for og bogføre, betale og afstemme leverandørfakturaer i samarbejde med kolleger

•     Være ansvarlig for og deltage i diverse bogføringsopgaver

•     Forstå, afstemme og indberette moms

•     Indhente og udarbejde materiale til vores revision

•     Servicere og følge op på interne og eksterne henvendelser

•     Udviklingsopgaver i samarbejde med afdelingen og med andre kollegaer i huset


Herudover skal du være back up på visse arbejdsopgaver for din afdelingsleder, som også vil være back up for dig.


Stillingen er fordelt med omkring 35% på controlling, 35% på det grundlæggende håndværk og dertil kommer overlap med afdelingsleder samt opgaver, alt efter din interesse og dine kvalifikationer. Det er således en spændende og bred stilling, hvor du kan få bragt alle dine kvalifikationer i spil. Her er rig mulighed for udvikling.


Du vil blive en del af en afdeling, som har stort fokus på at lykkes som et team og på at give hinanden tryghed. Vi tilbyder samtidig gode individuelle muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Vi har en meget kort beslutningsproces i teamet, som gør, at vi kan agere hurtigt på gode initiativer.

Om dig:


Som vores nye controller, skal du have erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til selvstændigt at varetage forskelligartede arbejdsopgaver i en økonomiafdeling – gerne fra en stor eller mellemstor virksomhed. Du kender til den elektroniske behandling af et kreditorflow, gerne Dokument Capture, og du har prøvet at arbejde i flere forskellige ERP-systemer. Vi benytter os af Navision/Business Central.

Som person er du åben og ærlig, og du må gerne være nysgerrig på nye systemer. Du ser muligheder i forandringer, du er ærekær og arbejder grundigt, men du besidder også en pyt-knap, når det bliver nødvendigt i forhold til ikke at hænge sig i de små detaljer.


Yderligere forventer vi, at du:


•     Er en erfaren regnskabsmedarbejder i alle dens aspekter

•     Er hjemmevant i Excel og Navision eller tilsvarende

•     Trives i tværgående samarbejder og er en vaskeægte teamplayer

•     Er positiv, og at din udadvendte attitude skaber en god stemning omkring dig

•     Er serviceorienteret og mestrer kommunikation på flere niveauer


Hos VKST tilbyder vi dig:


Vi kan tilbyde dig et job i en spændende virksomhed, hvor du i vores interne økonomiafdeling altid kan mærke pulsen i organisationen. Du får ansvar for egne opgaver, og vil opleve, at der ikke er langt fra ord til handling, hvis du har en god ide til optimering eller nytænkning.


Vi tilbyder en plads i et dynamisk team, hvor du vil opleve et stærkt sammenhold og et engageret og aktivt socialt miljø, hvor det faglige og det sociale vægtes højt. Vi har altid fredagsmorgenmad i afdelingen og ved særlige lejligheder.


I dit team såvel som i hele virksomheden vil du opleve kolleger med høj faglighed, og du får et stærkt bagland med ca. 270 dygtige kollegaer fordelt på lokationer i Sorø, Nykøbing F. Holeby og Ringsted.


Vi har kantineordning, sundhedsforsikring, fleksible arbejdstider samt gode sociale tiltag i form af en velfungerende personaleforening, månedlig fredagsbar og motionsrum.


Hos VKST er det vigtigt for os, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvorfor vi prioriterer en arbejdsuge inden for normal arbejdstid.


Vi afholder løbende samtaler og ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, så hvis du er klar til at tage udfordringen op i en virksomhed med et unikt sammenhold og en passion for at levere topkvalitet, så indsend dit CV og ansøg stillingen nu, og tag det første skridt mod din nye karriere.


Vi glæder os allerede til at høre fra dig!


Jobmægleren er vores rekrutteringspartner, og alle henvendelser skal gå herigennem. Send dit CV til mail@jobmaegleren.dk eller ring til Anette Laursen på 70 27 29 22 for spørgsmål. Ansøgning er ikke nødvendig.


Lær os bedre at kende på https://vkst.dk/karriere/




 



Af Anette Laursen 10 Nov, 2023
Er du på udkig efter en anerkendt arbejdsplads, der byder på et skønt arbejdsmiljø, hvor du kan udfolde dine talenter, omgivet af udadvendte og glade kolleger?
Af Anette Laursen 09 Nov, 2023
Er du glad for dit job som revisor, de mange forskellige kunder og udfordringer, men træt af svingende arbejdstider? Hos Dansk Revision i Næstved tilbyder vi ægte fokus på work-life balance med fokus på reduceret arbejdstid efter 4-dages arbejdsugekonceptet. Vil du med ombord?
Af Anette Laursen 07 Sep, 2023
Vi søger endnu en god kollega til Lægård Revision; et ungt og dynamisk statsautoriseret firma specialiseret i blandt andet iværksættere og vækstvirksomheder. Det moderne Rønnede-kontor er tæt på motorvejen med nem parkering, og vi søger dig til at styrke teamet på 3 dedikerede kolleger
Share by: